עינת רבין
סמנכ"ל טכנולוגיות קבוצת זאפ
הרצאות מפי עינת רבין:
-
מפגש Data Monetization, ראשון, 5 בפברואר 2017, 10:45
שימוש בדאטה, כמגמה שמשנה את פני התחרות, מחייבת ארגונים לחזק יכולות לא סטנדרטיות מבחינתם: להכיר יותר טוב את לקוחותיהם, לאסוף ולנטר ולנתח דאטה פרסונאלי ולדעת לחבר בין הצעת ערך פיזית להגשה אישית בערוץ דיגיטלי. איך עושים את זה נכון והופכים את האנליזות לתועלות עסקיות?
דוברים נוספים באירוע Data Monetization
-
אבנר זיו
מנמ"רבית חולים איכילוב